Tuesday, January 15, 2008

Imorgon


Vaknade i morse med ett leende på läpparna och ett otroligt lugn i kroppen, jag sitter och ler hela tiden och det bubblar av lycka...jag vet inte vad det beror på kanske börja jag få tillbaka lite fotfäste.

Gårdagen gav mig en hel del svar.. jag måste klippa av banden.....Jag har även insett att vissa saker sårar mycke djupare än vad man tror och det är bättre att acceptera dem och leva med dem än att försöka riva upp dem och göra nått åt dem, idag känns det faktiskt som om det skulle fungera.

Man ler alltid lite extra när man ligger och håller på att somna och det piper till i telefonen och man får ett sms av en utav sina bästa vänner där det står vilken otroligt bra vän man är, tack det värmde i hjärtat. Jag är glad att mina nära vänner finns.. ni är så underbara.


Jag längtar tills imorgon.. att få återse skogen, att bara vandra ut i lugnet och andas...känna stillheten och känna att man blir hel igen..jag saknar mina skogspromenader enormt.. Jag vill ha milvis med skog att bara vandra i..där jag bara kan lyssna på stillheten och se allt det vackra..


Imorgon ska jag även få återse mitt livs stora kärlek, han med det rödbruna håret, de vackra stora ögonen och den mjuka mulen som läggs på min panna....jag saknar dig så det värker i hjärtat Merlin...Det blir nog en hel del tid spenderad i stallet.. sinnesfriden som det ger mig att få vara med hästarna .


Hoppas ni får en lika underbar dag som mig.

No comments: