Tuesday, January 15, 2008

Allt Jag Lärt Mig Av Actionfilmer.


01. Det spelar ingen roll vad har för problem, ty det är någon annans fel att jag har just detta problem och det bästa jag kan göra nu är att hitta den personen och döda honom med mina bara händer.


02. För att verkligen verka attraktiv måste en kvinna ha en klänning, som är så åtsittande att man kan se om hon fryser från andra sidan av ett rum.


03. Det finns två olika sorters kvinnor i den här världen: Den typen som vill leka bland lakanen med dig, och den typen som vill döda dig. Båda typerna är fysiskt attraktiva och är under 27 år gamla.


04. Om jag högljutt och framför mina arbetskamrater bråkar med min chef kommer han inte bara att låta mig stanna kvar på jobbet, han kommer även att respektera mig på ett helt nytt sätt.


05. Om jag kan hitta ett nog så viktigt uppdrag så kommer detta att gå före alldagliga göromål, duschning och skyldigheten att ringa nästa dag.


06. Om jag svär som en borstbindare, behandlar kvinnor illa och struntar i att dusch, så kommer just kvinnnorna att bli förälskade i mig på stört.


07. Om en kvinna försöker badda ett sår och jag svär över skadan, så kommer hon att bli förälskad i mig.


08. Alla som inte är en polis, en legosoldat och/eller privatdeckare är homosexuell. Eller i alla fall en mes.


09. Om jag har ett utdraget knytnävsslagsmål med en annan kille och ingen av oss dör kommer vi att bli bästa vänner.


10. Min ärkefiende kommer att likna min far både till utseende och ålder, och precis innan jag dödar honom med mina bara händer kommer han att berätta för mig att han har börjat respektera mig djupt.


11. Då jag skjuter någon kommer de att dö snabbt och lätt, och jag kommer aldrig att bli arresterad av polisen eller stämd av änkan och dennas barn. Då någon skjuter på mig kommer jag dock att få ett ”köttsår” som sedan kan tas hand om av en vacker kvinna.


12. Om jag är vit så kommer jag att få en vän som är färgad, eller vice versa.


13. Om en åldrande forskare än involverad på något sätt, så kommer han att ha en vacker dotter som beundrar mig över alla gränser.


14. Om kungligheter är involverade på något sätt, så kommer det att finnas en vacker prinsessa som beundrar mig över alla gränser.


15. Om jag har en yngre partner så kommer han att vara muskulös, snygg och han kommer att beundra mig över alla gränser.


16. Om jag tillfrågas om jag vill tävla mot en världsmästare i vilken sport som helst kommer jag att ställa upp, och jag kommer även att vinna. Detta kommer att göra min motståndare heligt förbannad varpå han försöker döda mig.


17. Om min motståndare har en hejduk eller en högra hand kommer denne inte ha ett vettig namn som ”Stefan” eller ”Andreas”.


18. Vackra kvinnor kommer upprepade gånger att bekymrat vecka sin panna och fråga: ”När sov du sist?” De frågar aldrig när jag badade sist eller när jag senast var på toaletten, även om jag nu inte verkar göra dessa saker heller.


19. När jag jagar eller flyr från en fiende, kan jag köra vad som helst med en motor, som en galning i 160 - 200 km/h, utan säkerhetsbälte och med passargerarsätet översvämmat av ammunition och inget kommer att falla ned på golvet. Dessutom kommer polisen aldrig att ta mig; de kommer endast att titta förundrat åt mitt håll.

No comments: