Sunday, February 4, 2007

Harmoni.


Jag har lämnat det där bakom mig, orkar inte älta det förflutna. Jag lever i nuet, stänger av det som gör mig illa. Tänker inte lyssna på osanningar, så länge jag kan lita på mig själv och mina egna sagda ord bryr jag mig faktiskt inte längre. Jag har gjort det jag har kunnat. Jag har lämnat bitterheten bakom mig. Det förflutna strök jag ett streck över i förra veckan, det blev mitt totala avslut. Nu har banden stärkts ytteligare och jag kans säga att jag älskar denna nya människa. Hon som har kommit in i mitt liv Jag har berättat allt, hon har lyssnat och nu är vi ett spudlande JAG tillsammans. Jag vet inte inte om vi ska sörja mitt gamla jag, jag trivs med den jag är idag. Känner ron i min kropp, finns inget att oroa sig för. Jag är i harmoni med mig själv, för en gångs skull.


Det är det viktigaste...

No comments: